Työrintamalle kuuluu hyvää. Johannan ja minun tarjoukseni Tarinallistamistyöpajasta meni läpi, ja näin sitä jo mainostetaan. Tässä on siihen muokkaamani teksti:
Tehdään yhdessä yrityksesi tarina näkyväksi
Tarina nostaa tuotteen ja tekijän sen takaa aivan uudelle tasolle markkinoinnissa. Joko Sinun yrityksesi ja tuotteesi tarina on tehty ja tuotu näkyville?
Tahtoisitko Sinä oppia tarinallistamista? Se on nyt mahdollista. Kaikkien aikojen ensimmäinen Tarinallistamistyöpajamme ja siihen liittyvä yksilöohjaus toteutuvat loppusyksyn ja alkutalven aikana Varkaudessa.
Tule mukaan innostavaan ja taatusti yrityksellesi hyödylliseen koulutukseen. Ilmainen alkuinfo torstaina 14.11.2019 klo 16.30 Varkauden Wanhalla Asemalla (Asemakatu 3) antaa makupaloja tarinallistamisen monista mahdollisuuksista. Käymme aiheeseen kiinni Pirkon ja Pepitan kuvitteellisen porkkanabisneksen kautta, ja kerromme myös siitä, miten käy, jos Pirkko ja Pepita eivät panosta markkinoissaan tarinallisuuteen. Alkuinfo avaa myös tarinallisen somemarkkinnoin mahdollisuuksia ja hyötyjä eri kanavissa.
Alkuinfo kannustaa ja
innostaa osallistujia kertomaan tuotteensa tarinan ja tekemään sen näkyväksi. Alkuinfoon
ilmoittautumiset: armi.nissinen@navitas.fi
Tammikuun työpajassa tarinoista tulee totta.
Työpajan sisältö rakentuu yrityksen tarpeita kartoittavan etukäteiskyselyn pohjalta. Avaamme muun muassa hyvän tarinan rakennetta, opetamme hyvän ja huonon tarinan eroja, tarjoamme niksejä hyvän tarinan tekemiseen ja jakamiseen sekä oppia puhuttelevan valokuvan tunnistamisesta.
Työpajan tarinallistamisharjoitusten teemoja ovat muun muassa erottuvuus ja lisäarvon tuottaminen persoonalliseen markkinointiin. Pirkon ja Pepitan kuuluisan porkkana-tyrnihillon reseptiä emme sentään uskalla työpajassakaan paljastaa.
Tarinallistamistyöpaja toteutetaan Varkaudessa tammikuun 2020 aikana. Työpajan hinta on silmulaisille vain 30€ + alv. Muille hinta on 40 € + alv.
Työpajan jälkeen tulevan kevään aikana voit syventää tarinallistamistaitojasi yksilöohjauksessa, missä tarinasi kirjoitetaan yhdessä ja tuodaan näkyville.
Silmut-hanke maksaa silmulaisille 50 prosenttia neljän ensimmäisen yksilötunnin hinnasta.
Tarinallistamisen toteutuksesta vastaavat toimittaja ja tarinantekijä Vuokko Viljakka sekä Näkyville Oy:n markkinoinnin moniosaaja Johanna Elola.